17. 5. 2013

The good old times

Tak trochu som sa hrabala v starých fotkách a urobila som z nich koláž. Na prvej koláži som iba ja v rôznom oblečení a na druhej koláži sú hocijaké veci a kamaráti. Snáď sa bude páčiť. Sú to fotky, ktoré sa už objavili na mojom starom blogu a nechcem sa opakovať, tak som vybrala iba pár vyvolených fotiek.

šatičky, ktoré mám na facebooku na profilovke / náhrdelník peace / oblečenie na metalový koncert (vyzerám ako gitarista ACDC) / tričko s mega dierami / keď som si skúšala šaty, ktoré som si o mesiac kúpila / hop - Amsterdam / na plese / podväzky milujem / ohmmmm

cesta do Blavy / moja vodná fajka, ktorú som rozbila / srdiečko s mojou láskou / fúkam snežík / ofinka + prvý deň, čo som mala foťák / ja s Peťkom / po operácii / dáááávno / milujem svoj foťák

4 komentáre:

  1. tiež bych milovala tvůj foťák, mimochodem krásné plesové šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty šaty jsou moc moc hezké!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj :) ďakujem krásne za komentár :) a pozerala som si tvoj blog a veľmi ma zaujal :) si krásna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne koláze. A máš krásne šaty!
    :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment.