14. 5. 2013

Unicorn

Milujem vôňu dažďa. Naši dneska nie sú doma, tak sme si čerstvý vzduch vychutnávali s kamarátkou na balkóne. Vlastne sme sa schovávali, aby nás nevideli susedia fajčiť... Aspoň som mala prvý krát oblečené moje super tričko s koňmi (dostala som ho od kamarátky už pred dvoma rokmi a hneď som ho hodila na spodok skrine, ale nedávno som ho vytiahla a zamilovala som si ho). Krásne sa mi zmazal celý mejkap z ksichtu v škole, tak si to nevšímajte, ale aspoň sme vyhrali v hokeji nad USA. Jop, nádherne sa mi fandí hokeju pár týždňov v roku. Chvalabohu, že už je aspoň vonku teplo. Už som aj stihla schytať štípanec veľkosti tenisovej loptičky. Dosť nepríjemne, ale stáva sa...

Moje sexi tričko unicorn

 Kamarátka mala potrebu mi odfotiť zadok



A samozrejme klasická narcistická fotka o zrkadlo

2 komentáre:

  1. boží tričko ;3 i out :)
    s těma nechtama to mám dost podobně :) miluju déšť, co už teda míň - moje zmoklé vlasy :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tričko je super. Tiež som veľmi rada, že sme porazili USA. Teraz už len Fínov, ale verím že to dajú :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment.