3. 6. 2013

Event of the year

Od 31. do 2.6.2013 sa konala akcia roka. Moja spolužiačka z Tatier mala obrovskú oslavu osemnástky. Objednala chatu na dve noci. Vôbec som sa tam netešila, pretože pozvala aj môjho bývalého, s ktorým sa nebavím. No ale osud si to vie parádne vyriešiť. Len v skratke: kamarátke náhle zavolali, že má robiť až do jednej v noci a môj bývalý spolu s jej priateľom po ňu mali potom ísť. A keďže môj bývalý svoje auto nikomu nedá, nesmel do jednej v noci piť. Čiže sa neopil tak skoro a neotravoval ma. Celý večer bol skvelý, zoznámila som sa s jednou skvelou babou a rozprávali sme sa v posteli asi tri hodiny (mimochodom spali sme piati v izbe pre troch a môj spolužiak zabral izbu pre piatich a boli tam dvaja). Totálne sme si sadli s tou babou. Skoro celý čas sme ohovárali môjho bývalého. Ďalší deň sme mali ísť domov, ale veľmi som chcela vidieť darček, ktorý mala dostať oslávenkyňa. No a dovtedy sme opäť pili. Čo je najlepšie na spitý žalúdok bez jedla, keď nie alkohol?! Ja teda nič lepšie nepoznám. Trošku mi preplo a volala som našim, že ostávam aj druhú noc. Nemali na výber. Ale väčšia sranda bola, keď som telefonovala s kamarátkinou mamou. To som už nevykryla. Radšej nekomentujem.
Prišiel večer a začala sa diskotéka. Jeden cute chalan sa ma snažil celý čas opiť, čo sa mu aj podarilo, ale šlo by to aj bez neho. Keď išla električka okolo chaty, vyliezli sme von a chlapci dávali dolu nohavice, dievčatá trička. Bolo ale veľmi málo dobrovoľníkov, asi 5. Hádajte či som bola medzi nimi :D Tomu cute chalanovi sa fest páčil môj piercing, keď sme spolu tancovali. Nakoniec sa to celé zvrtlo a na chatu prišli aj taký ľudia, čo tam nemali čo robiť, tak som si šla ľahnúť. Tie schody boli zabijácke v opitom stave! Do našej izby sa opäť niekto natrepal, tak som šla vedľa, kde ležal môj spolužiak a ten cute chalan. Samozrejme som sa zložila medzi nimi. Nedalo sa im odolať, keď ma volali k sebe. Asi dve hodiny sme rozprávali a potom ma kamarátka o pol siedmej ráno zobudila. Bolo to od nej kruté, ale aspoň som sa v kľude osprchovala. Potom sme si všetci posadali pekne k sebe a hrali activity. To bola najväčšia haluz. Ešte sme mali trochu krvi v alkohole, takže bola naozaj sranda. Za celý čas sa vypilo asi 40 fliaš alkoholu a prefajčilo asi 20 balíkov cigariet, keď nie viac. Najlepšia chata! A môjmu bývalému niekto rozjebal speťák na aute, mne sa podarilo rozbiť lampu a niekto vypchatej hlave líšky odtrhol ucho a vybil zub...

Vyberala som také slušné fotky


Ďalej pokračujte iba ak máte 18. Je tam fotka darčeku pre kamarátku, na ktorý sa oplatilo počkať.

1 komentár:

  1. tak dobre vám bolo. A ani mne by sa nechcelo ísť na chatu keby že tam ide aj môj bývalí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment.