10. 7. 2013

High tuesday

Včera bol utorok. Krásny nevinný utorok. Až kým sme nešli von my dve s kamoškou. To je celé zle, keď sme my dve spolu. Hneď sa kupovalo víno, volali ďalšie kamošky a ani sme sa nenazdali a už sme boli schlastané ako furt... Keď sme boli v tom najlepšom (behali sme po strechách garaží), napadlo ma, či by sme si nemohli zohnať trošku zelenej medicínky. If you know what I mean. Kamarát nám zháňal o pol jedenástej v noci trávu. Je zlatý, lebo sa mu to podarilo! Potom nasledovali úžasné stavy. Nejdem to opisovať dopodrobna, lebo každý kto zažil, tak vie a kto nezažil, nepochopí. Keď ale išlo policajné auto okolo nás, začali sme utekať a myslela som, že dostanem infarkt. Behali sme iba pár metrov, ale tak rýchlo mi bilo srdce. Ukľudnila som sa vínom a potom sme pokračovali v našej náročnej túre skrz mesto. Dlhá noc. Potom sme si všimli, aké máme červené oči. Keď sme boli v obchode tak sme sa stále pozerali do zeme, aby si to nik nevšimol, ale nepomohlo... A to by sme neboli dievčatá, keby sme sa neodfotili o zrkadlo. (A navyše ja nikdy nemám červené oči keď som zhulená, teraz prvý krát, tak to trebalo nejak zmemorizovať)

Na fotkách naše očká veľmi nevidno... Iba že sú rozbité :(

"Kvalitný foťák"

Ešte jedna staršia fotka s Tinkou, o ktorú som sa starala skoro dva týždne.

5 komentárov:

  1. Krásné fotky. Hlavně ta poslední. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alčák moj zlaty :D:D ty retard :D tvoja najkrajšia Simonka :* :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. baby :DD mna by chytil infarkt!

    Inak pozyvam ta na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vidím, že si mala poriadne nabitú noc :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyto kašo fotky jsou to nejlepší aj nejhorší :D :D Zítra možná taky nějaké pořídím :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment.