27. 6. 2013

Rainy chill

Keďže vonku stále prší, rozhodla som sa pozrieť si film, na ktorý sa chytám už aspoň rok. Konečne mi brat ukázal ako sťahovať cez torrent (čakala som, že to bude oveľa zložitejšie), tak si dosťahujem šiestu sériu Skins. Ale teraz neodbiehajme od témy. Idem pozerať Pulp Fiction. Je to hanba, že som ho ešte nevidela, lebo presne taký štýl filmov milujem. Plánujem napísať článok o mojich obľúbených filmoch...

Moja dnešná fotka v škole (po mesiaci som sa tam ukázala) a spolužiak to hneď musel dať na instagram

Cesta do Berlína - moja spolužiačka spala na dvojsedačke. Smiala som sa z nej, že sa tam vmestila.

Tinka! Môj miláčik, o ktorého sa teraz dva týždne starám.

Môj bratranček.

Ježko. Čo by si opití ľudia neodfotili :D

1 komentár:

  1. Také se vejdu na dvojsedadlo a úplně krásně se tam vyspím :D Zkoušela jsem to, když jsme jeli se školou do Chorvatska! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment.