20. 6. 2013

Trip to Berlin

Keďže naši učitelia v škole vždy zaokrúhlia lepšie známky tím, čo nie sú na konci roka v škole, rozhodli sme sa s kamarátkou, že sa vyparíme tento rok aj my. Zúčastnili sme sa školského výletu do Berlína. Znie to dosť nezaujímavo, ale bol to super výlet najmä preto, že sa o nás učitelia vôbec nezaujímali. Dali nám strašne veľa času na rozchod, čo bolo skvelé. Večer nás tiež nekontrolovali, čiže sme mohli v kľude hrať Človeče, neopi sa. Iba raz sa stalo, že nás učiteľka nachytala, že fajčíme, tak som musela zahasiť až polovicu cigarety! Srandu sme mali aj z prváčok, ktoré chodili pravidelne o ôsmej spať a potom do nás jebali aby sme zhasli. Posledný deň výletu sme šli do Tropical Island-u (to je tá biela vec, ktorú vidno z diaľnice). A tie nákupné centrá! Rozplynula som sa, keď som videla Forever 21, Pull & Bear, Benetton. Pozn. ja pochádzam z malého mestečka pod Tatrami, iba pred rokom tu postavili HM-ko.

 Prvý deň:
Zvyšky Berlínskeho múru.



Druhý deň:



 Druhý deň večer:
Táto fotka je pred pitím. Mám ešte jednu po pití, kde sedím na tej skrini za mnou :D


Tretí deň:
Moje nové kraťasky! Milujem ich.


Štvrtý deň:
Starbucks: Alice.


P.S. moja kamoška nevedela fotiť mojím foťákom, preto sa niekde tvárim jak debil. Po dvoch minútach pózovania by každý stratil chuť.

3 komentáre:

  1. podle mě zní výlet do Berlína vždy zajímavě! Hned bych tam jela! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá to super, tiež chcem taký výlet:)) si krásna a tá fotka s vodkou. :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky! Strašně bych chtěla do Berlína a ty jsi hrozně hezká! Hlavně úsměv máš kouzelný! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment.