12. 7. 2013

Big house

Včera sme išli tri kamarátky do mesta na vodnú fajku. Slušne, nevinne. To boli naše plány. Tragicky zahynuli, keď sme sa ocitli v bare s poldecákmi na stole. Dobre. Jeden do jednej nohy, druhý do druhej. Potom niekto navrhol (konečne nie ja), aby sme šli ku kamarátovi na dom do susedného mesta. Prečo nie, zavolala som a hneď už sme aj mali vybavený odvoz. Keď sme tam prišli, tak fajčiari mali neskutočnú smolu... Ja s kamoškou sme vonku fajčili a naši drahí zlatí kamaráti zobrali hadicu a celé nás zmočili. Svine jedny. Hodinu žehlené vlasy boli pekne povedané v piči. Moje obľúbené tričko mi úplne priesvitalo, keďže bolo biele a aj sako som mala celé mokré, dokonca aj spodné prádlo... (Potešilo ma ale, že moja kamoška toho schytala ešte viac, lebo som sa za ňu schovala, chúďa.) Potom sme pili a pili a pili a kamarát ma furt šteklil a šteklil a šteklil. Tie moje kamošky si šli o jednej ľahnúť, ale mne sa nechcelo, tak som ostala s chalanmi pri ohníku. Počúvali sme hudbu natlačený na seba, lebo nám bola zima. O druhej mi zvonil budík, že máme ísť domov. Posunula som to o hodinu a pol a potom som surovo budila kamarátky. Nechcelo sa mi odísť, ale asi by ma ráno naši zabili. Už tak som to dosť natiahla.

V kamarátovom tričku, lebo moje bolo premočené...

Kamarát ma fotil a pridal na instagram

Teraz som pridala na blog pár recenzií na moje obľúbené filmy. Minule som mala filmový maratón a tieto sa mi najviac zapáčili. A keďže už sú tie prázdniny, keby ste sa nudili, tak si ich určite pozrite. Odkazy:

2 komentáre:

  1. Hangover 3 se dá už stáhnout na ulož.to nebo zhlédnout na kinotipu :) tak si ho běž šup stáhnout :D je to pecka film

    OdpovedaťOdstrániť
  2. RocknRolla je top! na tom filme som sa strasne pobavila!

    Inak uz len tyzden do konca mojej SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Nezabudni sa zapojit tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thanks for comment.