16. 7. 2013

Septum

Včera bola so mnou kamoška ako morálna podpora pri prepichovaní ďalšieho piercingu - septum. Je to prepich nosnej prepážky - zospodu nosa. Keďže u nás v blbom malom meste nie je veľmi na výber kde sa dá pichnúť piercing, šli sme k jednému týpkovi, čo ho už poznáme. Vytrpela som si tú neznesiteľnú bolesť (že vraj to nebolí... myslela som, že zomriem!) a nakoniec to celé dojebal... Takže som si to mohla hneď večer vybrať, že mi to prepichne znova o dva týždne. Najlepšie bolo: ,,Došli nám papieriky pre rodičov. Nemáš už náhodou 18?" ,,Už skoro..." ,,Tak zavoláme rodičom... Mamka o tom vie?" ,,Hej, jasné." ,,Dobre, tak môžeš ísť." Naši by ma zabili, keby to vedeli. Mala by som doživotného zaracha.

Kto nechápe ako sa to môže dojebať:

Som strašne nahnevaná. Teraz smrkám krv a mamka sa diví... Strašne to bolelo a budem to musieť podstúpiť znova. Čo už, strašne sa mi to páči. Len dúfam, že mi to na druhýkrát pichne dobre... Aspoň sme sa potom zhúlili...

Kúpili sme si Duff-a. Asi to už je otrepané, ale nevadí.

Jediná fotka, kde to je vidno, potom som to dávala vonku. Krásna fotka...

1 komentár:

Thanks for comment.